Yiasemi-potential-logo-final

Απελευθερώστε την ευφυία του παιδιού σας και ανοίξτε ορίζοντες επιτυχίας!

Σήμερα, μεγαλώνουμε τα πιο γρήγορα, ευέλικτα και µάλλον τα πιο ανυπόμονα παιδιά όλων των εποχών, παιδιά που θέλουν συνεχώς να δοκιμάζουν τα όρια τους. Παιδιά που δεν έχουν ζήσει προ-ιντερνέτ εποχή και η γνώση, αλλά και οι υπηρεσίες, τους προσφέρονται με την ταχύτητα του πατήματος ενός κουμπιού. Παιδιά που έχουν άπειρες επιλογές σε όλες τις πτυχές της ζωής τους.

Σε αυτά τα παιδιά ο συμβατικός τρόπος εκπαίδευσης, δεν κερδίζει, δεν ιντριγκάρει και δεν μπορεί εύκολα να κρατήσει την προσοχή και το ενδιαφέρον τους. 

Το potential θέλει να δώσει στους μαθητές της νέας γενιάς ( Z generation), την εκπαίδευση της νέας γενιάς, αυτή που τους αξίζει και είναι προσαρμοσμένη στις δικές τους ανάγκες.

Το potential αναγνωρίζει ότι η εκπαίδευση πρέπει να επικεντρωθεί στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων του 21ου αιώνα, όπως η κριτική σκέψη, η επικοινωνία, η επιχειρηματικότητα, η ηγεσία. Οι μαθητές πρέπει να μάθουν πώς να αντιμετωπίζουν την πληροφορία, να αναζητούν λύσεις σε προβλήματα και να εφαρμόζουν τις γνώσεις τους σε πρακτικές καταστάσεις.

Επομένως, η εκπαίδευση της νέας γενιάς πρέπει να είναι δυναμική, προκλητική και προσαρμοσμένη στις ανάγκες των παιδιών. Με την κατάλληλη προσέγγιση, μπορούμε να ενθαρρύνουμε τη μάθηση, τη δημιουργικότητα και την ανάπτυξη των δεξιοτήτων που απαιτούνται για την επιτυχία στην σύγχρονη κοινωνία.

Λίγα λόγια για το POTENTIAL:

POTENTIAL: Program for Optimizing Talent, Education, Nurturing, Training, Intelligence, Achievement, and Leadership

Το potential είναι ένα καινοτόμο, πρωτοποριακό ΜΟΝΑΔΙΚΟ εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά Δημοτικού, το οποίο έχει δημιουργηθεί από μια μεγάλη ομάδα εκπαιδευτικών που απαρτίζεται από Μαθηματικούς, Φιλόλογους, Δασκάλους και Εκπαιδευτική Ψυχολόγo.

Tο περιεχόμενο μετά την δημιουργία του, έχει επίσης αναπτυχθεί, επιμεληθεί και οργανωθεί από την Θεοδώρα Γιασεμή, εκπαιδευτικό με ειδίκευση στην εκπαιδευση χαρισματικών παιδιών , μέλος της Mensa international (διεθνής οργανισμός που το IQ τους κατατάσσεται στο ανώτερο 2% του ανθρώπινου πληθυσμού), με τέτοιο τρόπο ώστε να στοχεύει:

Α) Στην ανάπτυξη των δυνατοτήτων εντός τάξης, οδηγώντας στην αύξηση της ακαδημαϊκής επίδοσης.
Β) Στην ανάπτυξη δεξιοτήτων εκτός τάξης, συμβάλλοντας στην κοινωνικοποίηση και στην προσωπική ανάπτυξη.

Το πρόγραμμα για να πραγματώσει αυτούς τους δύο μεγάλους στόχους παρέχει:
– Εκπαίδευση
– Αξιολόγηση (potential test)

Η δημιουργία ένος προγράμματος που θα δώσει στα παιδια τα εφόδια:
– Να φτάσουν στο μέγιστο των ατομικών τους δεξιοτήτων μέσα και έξω από την τάξη
– Να μάθουν να αγαπούν την μεθοδικότητα, την επιμονή, την υπομονή, την προσπάθεια και την φαντασία
– Να αναπτύξουν την μαθηματική λογική, την λεκτική ικανότητα, την ενσυναίσθηση, τις ηγετικές και επιχειρηματικές τους δεξιότητες, την ικανότητα να συμμετέχουν σε δομημένους διαλόγους και υγιείς αντιπαραθέσεις και οπλισμένα με αυτά τα εφόδια, να μπορέσουν ευκολότερα:
    > Να κοινωνικοποιηθούν
    > Να οργανώσουν τις σκέψεις τους
    > Να εκφράσουν τις θέσεις τους
    > Να βρουν λύση σε προβλήματα, μέσα και έξω από την σχολική τάξη

Είναι σημαντικό όσο είναι παιδιά:
Να παιδεύσουν αυτές τις περιοχές στον εγκέφαλο τους, με στοχευμένες ασκήσεις (όπως ένας αθλητής γυμνάζει μια συγκεκριμένη μυϊκή ομάδα), ώστε να διεγείρουν τη νευρογένεση και να αποκτήσουν μια για πάντα αυτές τις δεξιότητες σαν παιδία, αλλά και μετέπειτα ως ενήλικες. Οι ικανότητες αυτές πρέπει να αναπτυχθούν σε μικρή ηλικία:

– αφενός γιατί όσο νεαρότερος και πιο εύπλαστος είναι ο εγκέφαλός, τόσο πιο πετυχημένα και ολοκληρωμένα εδραιώνονται και λειτουργούν

– και αφετέρου γιατί όσο πιο νωρίς τις κατακτήσει το παιδί, τόσο νωρίτερα θα μπορέσει να τις εφαρμόσει στην ακαδημαϊκή και προσωπική του ζωή και τόσο πιο νωρίς στην ζωή του θα αποκτήσει ισορροπίες.

Με αυτό τον τρόπο θα γίνουν μεθοδικότερα σκεπτόμενοι μαθητές, ακροατές, λειτουργικότερα και παραγωγικότερα μέλη της μικρής τους κοινωνίας.

ΕΠΙΠΕΔΑ:
Το potential χωρίζεται σε 2 επίπεδα :
– potential 1 (Γ’ και Δ’ Δημοτικού)
– potential 2 (Ε’ και Στ’ Δημοτικού)

Τα μαθήματα και στα δύο επίπεδα, διεξάγονται 1 φορά την εβδομάδα και έχουν χρονική διάρκεια 1 ώρα και 15 λεπτά. Τα μαθήματα αρχίζουν Σεπτέμβριο και τελειώνουν Ιούνιο (10 μήνες διάρκεια).

Το μάθημα διδάσκεται από σχολική ψυχολόγο.

ΚΟΣΤΟΣ:
Κατά την εγγραφή υπάρχει κόστος για τα potential test . Το pre-test (διεξάγετε Σεπτέμβριο), έχει κόστος €75 και πληρώνεται κατά την εγγραφή και το post-test , έχει κόστος €75 και πληρώνεται τον Ιανουάριο (διεξάγετε Ιούνιο).

Το μηνιαίο κόστος είναι €60. 

Με τα δύο σετ αξιολογίσεων που γίνονται, αναδεικνύονται τα αποτελέσματα του προγράμματος και φαίνεται με αξιοπιστία η εξέλιξη του μαθητή.

Μάθετε περισσότερα για το πρόγραμμα στην ιστοσελίδα του

ή επικοινωνήστε μαζί μας για περισσότερες πληροφορίες στο τηλέφωνο 22 262600 ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας μας.