ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΕΜΑΣ

Το Φροντιστήριο μας

Το Φροντιστήριο μας βρίσκεται σε ένα νέο ανανεωμένο χώρο υψηλής αισθητικής, σε ένα από τα πιο προσβάσιμα σημεία της Λευκωσίας. Διαθέτει διαδραστικές αίθουσες διδασκαλίας, προσαρμοσμένες έτσι ώστε να δημιουργείται ένα ευχάριστο περιβάλλον που βοηθά την ομαλή παρακολούθηση και προσήλωση των μαθητών. Τα τμήματα είναι αυστηρά ολιγομελή με έμπειρους και καταξιωμένους καθηγητές που εκπαιδεύουν, στηρίζουν, επιβραβεύουν και επιτυγχάνουν τον τελικό στόχο. Οι γονείς ενημερώνονται τακτικά για την πρόοδο των παιδιών τους και σε συνεργασία με τη διεύθυνση ενισχύουν την πρόοδο των παιδιών.

Το Όραμα μας

Να αποτελούμε ένα φροντιστήριο πρότυπο το οποίο θα συμβάλλει στην εκπαιδευτική και προσωπική εξέλιξη των μαθητών του. Να διδάσκουμε με πάθος, συνέπεια, επιμονή και αποτελεσματικότητα εμπνέοντας τον κάθε μαθητή μας, ώστε να τον εξελίσσουμε σε σκεπτόμενο ευσυνείδητο άνθρωπο, προσφέροντάς του τα απαραίτητα πνευματικά εφόδια, τις γνώσεις και τις αξίες, ώστε να δημιουργήσει το μέλλον του με επιτυχία.

Οι Αξίες μας

Στο Φροντιστήριo Yiasemi έχουμε τέσσερεις βασικές Αξίες οι οποίες πρεσβεύουν τα πιστεύω μας και τη φιλοσοφία μας και αποτελούν το θεμέλιο όλων αυτών που κάνουμε καθημερινά.

ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑ

Υποσχόμαστε λιγότερα και κάνουμε περισσότερα. Δίνουμε τον καλύτερο εαυτό μας αναλαμβάνοντας την ευθύνη των πράξεων μας.

ΣΕΒΑΣΜΟΣ

Υιοθετούμε μια κουλτούρα αμοιβαίου σεβασμού μεταξύ όλων των ανθρώπων τόσο εντός όσο και εκτός του Φροντιστηρίου. Διδάσκουμε στους μαθητές μας την αξία του σεβασμού καθημερινά.

ΔΙΑΡΚΗΣ ΒΕΛΤΙΩΣΗ

Δεν επαναπαυόμαστε ποτέ με τις επιτυχίες μας. Μαθαίνουμε και επιμορφωνόμαστε σε μόνιμη βάση.

ΕΣΤΙΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΠΙΤΥΧΙΑ

Στοχεύουμε στην ανάδειξη των δυνατοτήτων του κάθε μαθητή μας μέσα σε ένα μαθητοκεντρικό περιβάλλον. Θέτουμε και υλοποιούμε υψηλούς στόχους. Φέρνουμε αποτελέσματα μέσα από συστηματική και οργανωμένη προσπάθεια.

Θεοδώρα Γιασεμή (Διευθύντρια)

Η μεγαλύτερη ίσως δυσκολία για ένα εκπαιδευτικό είναι να βοηθήσει τα παιδιά να διατηρήσουν την επιθυμία για μάθηση, επιθυμία που δεν πρέπει να περιορίζεται αποκλειστικά μέσα στη σχολική τάξη. Για να πετύχει να κρατήσει δυνατή αυτή την φλόγα μέσα στις καρδιές τους, πρέπει να ψάξει, να παιδευτεί να μάθει, γιατί δυστυχώς δεν υπάρχουν συνταγές και πρωτόκολλα και κανένα βιβλίο, εγχειρίδιο ή οδηγός, δεν μπορεί να τον προετοιμάσει για μια σχολική τάξη με τόσα άλυτα μυστήρια. Κανένα πτυχίο δεν μπορεί να τον θωρακίσει με όλες τις δεξιότητες. Αυτό είναι που κάνει ίσως την δουλειά του εκπαιδευτικού τόσο προκλητικά δύσκολη και απαιτητική. Τα ίδια όμως εμπόδια που ορθώνουν τοίχους μπροστά του, αυτά είναι που γίνονται τελικά τα τείχη που θεμελιώνουν την επιτυχία του. Γιατί αν και οι μέθοδοι που μπορεί να εφαρμόσει, είναι τόσες πολλές , εντούτοις μια είναι η σπουδαιότερη μορφή προσέγγισης και αυτή δεν είναι άλλη από την αγάπη.

Αυτή ήταν και η κινητήριος δύναμη που με ώθησε 9 χρόνια πριν και αφού δούλεψα ήδη 5 χρόνια, σε ιδιωτικά σχολεία και ιδιωτικά φροντιστήρια, να διεκδικήσω την υλοποίηση του δικού μου εκπαιδευτικού κέντρου, στελεχωμένο με εκπαιδευτικούς γεμάτους όρεξη να διδάξουν με πάθος, συνέπεια, επιμονή και αποτελεσματικότητα. Εκπαιδευτικούς που να μπορούν να δουν με αγάπη βαθιά στα μάτια των μαθητών τους. Έτσι με κόπο, επιμονή, υπομονή, επαγγελματισμό, προσήλωση στις αρχές και μια ομάδα από συνεργάτες με άσβηστη τη φλόγα για προσφορά στην εκπαίδευση, το Yiasemi μπαίνει αισίως στον 9 χρόνο λειτουργίας δίνοντας πάντα τον καλύτερο εαυτό του.

Θεοδώρα Γιασεμή (Διευθύντρια)

Από το δημοτικό ακόμα, όταν με ρωτούσαν τι θα ήθελα να γίνω όταν μεγαλώσω απαντούσα Βιολόγος. H αγάπη μου για το περιβάλλον και τα ζώα, η μαγεία που κρύβει η δημιουργία του σύμπαντος πάντα μου ασκούσε μια ανεξήγητη έλξη. Απέκτησα από νωρίς το πρώτο μου μικροσκόπιο και άρχισα να μπαίνω βαθύτερα στην κατανόηση του μικρόκοσμου και ήταν σαν να άνοιξε μια καινούργια πόρτα στο μυαλό μου , σαν να μου φανερώθηκε ένας ολοκαίνουργιος κόσμος. Χρόνια μετά και αφού τελείωσα το τμήμα Βιολογίας του πανεπιστήμιου Πατρών , έκανα ειδίκευσή στην εξέλιξη και μεταπτυχιακό στο πανεπιστήμιο Κύπρου, στη μοριακή βιολογία και γενετική, κάνοντας το παιδικό μου όνειρο πραγματικότητα. Έτοιμη πλέον να εφαρμόσω στην πράξη, την γνώση και την εμπειρία που είχα αποκτήσει στα θρανία… Δυστυχώς όμως η θεωρία από την πράξη, αποδείχτηκαν πολύ μακριά. Γιατί η μικρή Κύπρος δεν έχει τις κατάλληλες υποδομές να απορροφήσει τέτοιου είδους επιστήμονες, και ούτε πρόσφορο έδαφος για να αφήσει τα επαγγελματικά όνειρα τους να ανθήσουν, αναγκάζοντας τους να συμβιβαστούν. Όμως η ζωή είναι μικρή για συμβιβασμούς, άρα αποφάσισα να επιστρέψω στην αφετηρία και να επαναπροσδιορίσω τον εαυτό μου. Να διώξω την όποια ταμπέλα είχα φορτωθεί ή μου είχαν φορτώσει και να βρω ξανά τον εαυτό μου. Άρχισα λοιπόν να ψάχνω βαθιά μέσα μου, πολύ βαθιά, πιο κάτω από τα πρέπει και τις επιταγές της κοινωνίας για να βρω την μοναδικότητα μου, να βρω την ταυτότητα μου, να βρω τον ακρογωνιαίο μου λίθο και ίσως να σταθώ τυχερή και να βρω ένα καινούργιο όνειρο. 

 

Και τότε βρήκα το νέο μου όνειρο, να βοηθήσω παιδιά, να βρουν την αυτοπεποίθηση, ώστε να δουν πέρα από τις αδυναμίες τους, να εναντιωθούν στο σύστημα που απορρίπτει την διαφορετικότητα και με αυτοπεποίθηση, να ανακαλύψουν τις δυνατότητες τους και να πιστέψουν σε αυτές . Γιατί μπορεί μεγαλώνοντας να ανακάλυψα ότι η δική μου διαφορετικότητα οφειλόταν στον ψηλό δείκτη νοημοσύνης μου (με IQ πάνω από 130, μέλος της MENSA), το σύστημα όμως όχι μόνο δεν το αναγνώρισε, αλλά προσπάθησε να με γεμίσει ανασφάλειες, για την δική του αδυναμία. Βαθιά μέσα μου, είμαι ακόμα αυτό το παιδί, που θέλει να βοηθήσει και αλλά παιδιά να βρουν το δρόμο και την αυτοπεποίθηση , να πιστέψουν στον εαυτό και στις δυνατότητες τους.

 

Αν και εσείς ως γονείς υιοθετείται αυτές τις αρχές και τις αξίες, τότε βρήκατε το φροντιστήριο που σας ταιριάζει.

“Τα παιδιά πρέπει να διδάσκονται πώς να σκέφτονται, όχι τι να σκέφτονται.” 

“Το μυαλό δεν είναι ένα δοχείο που πρέπει να γεμίσει, αλλά μια φωτιά που πρέπει ν’ ανάψει.”  Πλούταρχος

“Η διδασκαλία είναι κάτι περισσότερο από το να διανέμεις την γνώση, είναι να εμπνέεις την αλλαγή.” 

ΜΕΘΟΔΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

Ολιγομελή τμήματα για σωστή προετοιμασία και μεγιστοποίηση της συμμετοχής και προσαρμόζουμε την διδασκαλία στις ανάγκες των μαθητών ξυπνώντας τα εσωτερικά τους κίνητρα.

ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗ

Επιμορφώνουμε τους γονείς με ειδικά σεμινάρια & δημιουργούμε αίσθημα ασφάλειας σε μαθητές και γονείς. Διαθέτουμε επίσης δανειστική βιβλιοθήκη για θέματα παιδικής & εφηβικής ψυχολογίας.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Οι μαθητές αξιολογούνται από τη συμμετοχή τους, από συχνές γραπτές δοκιμασίες και προφορικές εξετάσεις και από παρουσιάσεις.